Teljes körű ételrendelési és catering megoldások cégek és magánszemélyek számára.

Blog

Hogyan alakítsuk át az irodát rendezvényhelyszínné?

Guru Catering
2023.01.27 14:30
Hogyan alakítsuk át az irodát rendezvényhelyszínné?

Nem szeretnétek külsős helyre szervezni a céges rendezvényt? Mutatunk néhány tippet, hogyan alakítsátok át, mire figyeljetek, ha a saját irodába szervezitek a céges partit vagy bármi más jellegű eseményt.

 

1. Hány fő vesz részt az eseményen?

Ez egy igen fontos kérdés, hogy hányan lesznek, egyáltalán elegendő hely van-e az irodában ahhoz, hogy elférjetek. Ha igen, akkor olvasd tovább nyugodtan, ha nem akkor sajnos más helyet kell keresnetek a céges rendezvényre, mert bizony a hering partit senki sem szereti. 

2. Használd ki a meglévő bútorokat!

Minden irodában vannak asztalok, így ez nem nehéz feladat. Ha a bútorok mozgathatóak, akkor mindenképp használjátok ki és aalakítsatok ki belőlele egy L alakú vagy bármilyen más formájú elrendezést, amire meg tudtok teríteni.

(Ha elegánssá is akarját tenni, akkor gondoskodjatok a terítőről is, kerülve a nagyon csicsás, mintás, színes terítőket. A kevesebb néha több)

3. Ha "irodai" állofogadás, legyen hely a könyöklőknek!

Ha elég nagy hely maradt az asztalok összetolásával, akkor a térben helyezetek néhány könyöklőt is, így elegánssá és nagyszerűvé tehetik a helyszínt. 

4. Az étellel ne spóroljatok!

Sikerült az irodát olyanná alakítani, hogy azt más színben tünteti fel, elegánssá, kényelmessé és igazi parti helyszinévé alakult, így már csak az étel maradt hátra. 

Válassz olyat, ami különleges, nem mindennapi, hamár az helyszín olyan, ahova mindennap bejártok. Tökéletes választás a fingerfood vagy akár mártogatós, esetleg egyedi party szendvicsek, különleges saláták, látványos hidegtálak

+ 1. Italt ne felejtsétek el!

Bármilyen jellegű is az esemény, italra így vagy úgy szükség van. Amennyiben annyira bensőgés, hogy magatok is meg tudjátok oldani, akkor csak vegyétek meg a szükséges italokat, jeget, egyéb hozzávalókat. Ha pedig nagyobb jellegű a rendezvény, bízzatok meg profi céget, aki személyzettel együtt gondoskodik az italok felszolgálásával.